İlk yolcular, Ritz-Carlton Yacht Collection’ın yeni yolcu gemisinin birkaç ay içinde harika olacağını bildirdi…

Peace

[email protected]
Yönetici
Admin
İlk çıkışını programın yaklaşık üç yıl gerisine bırakan sekiz gecikmeden sonra, The Ritz-Carlton Yacht Collection’ın ilk gemisi Evrima, nihayet Cumartesi günü, İspanya’nın Balear adaları Alcudia’da mola veren Barselona’dan Nice, Fransa’ya bir haftalık bir yolculuk için yola çıktı. ve Palma de Mallorca, artı bir gece Saint-Tropez, Fransa’da.

Ritz-Carlton ve tersanelerinin yeni seyir kolunda (evet, çoğul) çok fazla problem olduğu ve aynı zamanda yeni seyir ürünü üzerinde çalışmak için çok fazla zaman olduğu için, Evrima’nın ilk yelkeninin mükemmel olup olmayacağı hakkında hiçbir fikrimiz yoktu … veya bir karışıklık.


RITZ-CARLTON YAT KOLEKSİYONU

The Points Guy ilk yolculuğunda bir yer bulamadığından, gemideki okuyucuların yardımına başvurduk. Şimdiye kadar, geri bildirimler oldukça tutarlıydı.

Ritz-Carlton adını taşıyan üst düzey bir tekliften ve ilk kez yolcu taşıyan yepyeni bir gemiden bekleyeceğiniz gibi, gemi harika, personel harika ve yemekler harika – ama hala çözülmesi gereken birkaç pürüz var.

Burada, her ikisi de denizde olan yolcular Amy Southard ve Laura Baill’in en son bilgileri ve fotoğrafları ile Facebook’taki diğer yolcuların yorumlarını paylaşıyoruz.

Daha fazla gemi yolculuğu haberi, incelemesi ve ipucu için TPG’nin gemi yolculuğu haber bültenine kaydolun.

İyi​

Gıda​


LAURA BAILL/POINTS GUY

Yemek, rastgele bir gemi yolculuğunun büyük bir parçasıdır. Evrima’da, Wolfsburg’un Almanya’daki üç Michelin Yıldızlı Aqua restoranı Ritz-Carlton’ın arkasındaki beyin olan şef Sven Elvergeld tarafından yaratılan bir restoran olan SEA dışında her şey dahildir.

Daha önce hiç gemi yolculuğu yapmamış olan Baill, bize gemideki yiyeceklerin hayranı olduğunu söyledi.

“Yemek seçeneklerinden ve kalitesinden etkilenmeyi bekliyordum ve yemekler mutlaka beklentilerimi karşıladı” dedi. “Öncelikle ana havuz restoranında kahvaltı yaptık, challah Fransız tostundan şimdiye kadar denediğim en iyi lox ve simitlere kadar değişen yiyecekler vardı (ve bu, kayda değer sayıda simit eklemi deneyen bir Yahudi patrondan geliyor). [also tried] Yerel mutfakta uzmanlaşan Evrima Lounge, bu sabah kahvaltıda peynir tabağı ve ıstakoz avokadolu kruvasanıyla keyiflendi.








































Günlük bültenimize kaydolun


LAURA BAILL/POINTS GUY

“Limanlarda öğle yemeğine yöneldik, ancak gemide öğle yemeği için neredeyse tüm restoranlar açıktı. En iyi akşam yemeği seçimimiz, filetolardan ıstakoz kuyruklarına ve diğer dünya tutkun meyveli cheesecake’lerine kadar uzanan Mistral’dı. Ayrıca Barbaresco şarabının da tadını çıkardık. Direkt bir seyir karşılaştırması yapmasam da, Ritz açık büfe tuzağından ve obur porsiyonlardan kaçındı.”

“Biz [also went] Son iki gece suşi restoranı Talit Nam’a gitti ve geminin gizli cevheriydi (somon sashimi, hamachi crudo, vb.

Baill ve erkek arkadaşı da SEA’da yemek yemeyi başardılar, ancak etkilenmedi ve şunları yazdı: “Eleştirilerden biri, SEA’da yemek yememizdi ve çok küçük porsiyonlar için çok pahalı (iki kişi için 625 $) hissetti ve bizi hareketsiz bıraktı. biz çıkar çıkmaz acıktık.”

Hizmet​


AMY SOUTHARD/POINTS GUY

Ritz-Carlton gibi lüks bir isme yakışır şekilde, Evrima’daki hizmetin olağanüstü olduğu söylendi.

Yolcu JL Thomas, The Ritz Carlton Yacht Collection – All The News adlı bir Facebook tartışma grubunda “Her şey güzel görünüyor, güzel kokuyor, iyi hissettiriyor” dedi. “Ama teknenin en güzel yanı… mürettebat! Temizlik ekibinden teknisyenlerine kadar herkes çok tatlı [and] yardımsever.”

Kefalet kabul etti. Baill, “Personel, hem tutumları hem de dikkatleri açısından deneyimin en önemli noktasıydı.” Dedi. “Bir keresinde bana bir kokteyl tavsiyesinde bulundular ve daha sonra istenmeden havuza mango ve beyaz çikolatalı gelato getirdiler (tadıma benden daha çok uyum sağladılar).

“Havuzdaki ve restoranlardaki hizmet birinci sınıftı, seyahat için rezervasyon yaptırdığımda beklentilerime uygundu. Mürettebat içecek tercihlerimizi ve isimlerimizi hatırladı ve şarabın akan, istemsizce devam etmesini sağladı. Hizmetin kişisel doğası hiçbir şeye benzemiyordu. çıktığım tatil.”

Standart kabinler​


LAURA BAILL/POINTS GUY

“[My] Oda, şık ve modern bir tasarıma sahip, imza niteliğindeki Ritz tarzı bir iç mekana sahip,” diyen Baill, “Bu benim ilk yolculuğum olduğundan, sürgülü cam kapılara ve odayı bolca aydınlatan geniş güverte beni rahatlattı. Uçağa bindiğimizde mini buzdolabımızda diğer içeceklerin yanı sıra soğutulmuş bir şampanya şişesi ile karşılandık. Konsiyerjimiz, istediğimiz zaman buzdolabını istediğimiz içeceklerle doldurmaktan mutlu oldu.”

Grand Süit’te rezerve edilen Southard, konaklamanın da keyfini çıkardığını söyledi: “Harika ve ferah.”

Çeşitli​


LAURA BAILL/POINTS GUY

Yukarıda belirtilen standart unsurların ötesinde, Baill ilaveten bar hizmetini, geminin her şeyi kapsayıcılığını ve problemsuz biniş sürecini de dikkate değer olarak nitelendirdi.

“Ritz, uçağa biniş sürecini son derece problemsuz hale getirdi ve binişten sonraki 20 dakika içinde beni birinci sınıf havuz oturma alanına bir kokteylle hızlı bir şekilde yerleştirdi” dedi. “Barmenler miksoloji konusunda son derece yetenekliydiler ve istediğimiz likör ve damak tadımıza göre ilginç ve lezzetli içecekler sağladılar. İçecekler ilaveten plastik yerine camda servis ediliyordu, bu çok takdir ettiğim bir şey.”

o kadar iyi değil​

İlk yelken hataları​


Hiçbir yeni yolcu gemisi mükemmel değildir. Her bir kabin test edilene kadar, mutfaklar gerçek yemekler hazırlayana ve ekip üyeleri işlerin akışına girene kadar, ince ayarlar neredeyse her zaman gereklidir ve görünüşe göre Evrima’da durum böyle.

Hevesli bir kruvazör olan Southard, “Kesinlikle karışıklıkları çözmeleri gerekiyor” dedi. “her ne kadar herkes [who works on board] son derece güzel, o Ritz-Carlton dokunuşuna sahip değil. Duyduğuma göre, gemide önceki gece saat 2’ye kadar inşaat yapıyorlardı, bu yüzden işlerin hala bitirilmesi gerekiyordu. Bir araya gelmek için daha fazla zamana ihtiyaçları var. Bir ay kadar sonra, bu harika bir seyir olacak.”

Southard ve Baill tarafından belirtilen problemlardan bazıları, düzgün çalışmayan kabin telefonları, arızalı oda içi iklim kontrolleri, şüpheli olmayan insanları içeride tutan kırık umumi banyo kilitleri, bakım nedeniyle günlerce kapalı olan bazı havuzlar ve gemide bir şarap listesidir. henüz hazır değil.

süitler​


AMY SOUTHARD/POINTS GUY

TPG ilaveten, Evrima’nın bazı kabinlerinin – özellikle en büyük süitlerden bazıları, gemi seyahati başına kişi başı 25.000 ABD Doları veveyaha fazlaya mal olabilen – henüz tam olarak bitmediğini öğrendi.

Resmi Ritz-Carlton Yacht Collection Facebook sayfasındaki gönderilerden birine yorum yapan bir yolcu olan AS Hussain, “Bu gemiyi 2 buçuk yıl bekledikten sonra rezerve ettim” yazdı. ” Owners Suite’in bir derece altında olan View Suite için rezervasyon yaptırdım, ancak en üst süitler … hazır olmadığı için temel Suite’e düşürüldü.”


AMY SOUTHARD/POINTS GUY

Yolcu gemisi Cuma günü bir e-postayla TPG’ye “Evrima’daki az sayıda süitin tamamlanması daha uzun sürüyor” dedi. “Etkilenen konuklara önceden bilgi verildi ve mevcut yolculuklarında rastgele bir maliyet farkı için geri ödeme ile farklı bir süit seçme, süit kategorilerini korumak için yolculuklarını yeniden rezerve etme veya geri ödeme alma seçeneği sunuldu.”

liman bilgisi​


VASIL NANEV/EYEEM/GETTY RESİMLERİ

İlginç bir şekilde, yolcular ilaveten gemi personelinin, geminin ziyaret ettiği limanlar hakkında öğrenecekleri bir iki şey olduğunu da bildiriyor.

Baill, TPG’ye verdiği demeçte, “Bunun Ritz’in ilk gezisi olduğunu anlayan personel, planlanmış gezileri dışında limanlarda yemek yeme veya diğer faaliyetler hakkında çok sınırlı bilgiye sahipti.” “Onlara Mallorca’da yüzme ve su sporları için en iyi yerel plajı sordum ve sonunda teknede Mallorca’da evi olan bir yolcuya, rastgele bir seçenekten emin olmadıklarını söyleyen kapıcımıza erteledim.

“Bence bu, önceden konserve (ve pahalı) turları istemeyebilecek misafirler için mutlaka bir iyileştirme alanı olabilir ve olmalıdır. Bunu, personelin bölge hakkındaki genel bilgisinin sınırlı veya varolmadığını söylemek için genişletirim. liman şehirlerinde rastgele bir şey ayırtmak erkek arkadaşım ve bana kalmış.”

Ritz-Carlton, deniz yolculuğuna çıkmış kara kökenli bir marka olduğu için, personelin ayaklarının ıslanmasının biraz zaman alması anlaşılabilir, ancak konuk hizmetleri veya Evrima’nın kıyı gezi masası bu tür soruları kolayca cevaplayabilmelidir.

Ek olarak, yerel düzenlemeler geminin birkaç gün boyunca marina platformunu indirmesini engelledi. Hattın bu kısıtlamaları önceden bilip bilmediği veya misafirler kadar şaşırıp şaşırmadığı belli değil. (Thomas, Facebook’ta platformun indirildiğini ve yolcuların geminin kişisel deniz taşıtlarını çıkarmasına izin verdiğini söyledi.)

Sonuç olarak​


LAURA BAILL/POINTS GUY

Bazı küçük problemlar beklenebilir, ancak görünen o ki, hat bunları düzeltmek ve yolcuların endişelerini gidermek için şimdiden dönüyor.

Southard başlangıçta, kapıcının (her kabinde bir tane vardır) yolculuğun ilk birkaç gününde hiçbir yerde bulunmadığını belirtti. Ancak daha sonra, “Konsiyerjimiz oyununu hızlandırdı ve harika” dedi.

Southard ilaveten TPG’ye, mürettebatın, klima problemları ve henüz düzgün çalışmayan diğer öğeler gibi, Baill’le birlikte problem olarak bahsettiği diğer problemları düzeltmek için çok çalıştığını söyledi.

Baill, “Bora Bora’dan Afrika’ya, Yeni Zelanda’ya ve Burma’ya kadar çok seyahat ettikten sonra, benzersiz bir şekilde zevk almam biraz zor oldu ve yine de Ritz beni heyecanlandırmayı ve daha fazlasını istemeyi başardı.” Dedi. “Şimdiden bir sonraki Ritz gezimi planlıyorum.”

Önümüzdeki aylarda ek Evrima kapsamı için bizi izlemeye devam edin.

Bir seyir mi planlıyorsunuz? Bu hikayelerle başlayın:
 
Üst